شهیـــد غـــلامــــرضـا عـــــموئیـــان درزی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیـــد غـــلامــــرضـا عـــــموئیـــان درزی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام غـــلامــــرضـا عـــــموئیـــان درزی از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : اباذر
تاریخ تولد : 1344/02/05
تاریخ شهادت : 1362/12/28
محل تولد : بابل
گلزار گله محله بابل
نحوه شهادت : اصابت تیر
محل شهادت : دهلران-
تاریخ تدفین: 1373/06/09

بایگانی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جهت دانلود - دریافت مصاحبه ها 

اینجا کلیک نمائید .....

 

دریافت
حجم: 22 مگابایت

 

 

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 

میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

برای دریافت دفتر چه یادداشت 

اینجا کلیک نمائید .....


دریافت
حجم: 19.9 مگابایت


میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

وصیّتنامه غلامرضا عموئیان درزی شماره یک

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زندهاند، و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.

با سلام و درود به شهیدان ، شهیدانی که از جان و مال خود گذشته اند و خون خود را در دریای بیکران قرب الهی ریختند  وبا درود سلام به امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خمینی و امید مستضعفان  سراسر گیتی .

  خدایا مرا از سپاهیان خویش قرار ده زیرا سپاه تو پیروز اند مرا از حزب خود بگردان زیرا حزب تو رستگارند و مرا از دوستان خود قرار بده زیرا که دوستان تو نه بیمی بر آنان است و نه آنان اندوهگین میشوند من اکنون که بسوی لقاء الله میروم چهره ام سیاه است که گناهان بزرگی را مرتکب شده ام ولی شنیده ام که اولین قطره خون شهید بر زمین بریزد گناهان او را پاک میکند.

خدایا تو خودت میدانی بخاطر رضای تو پا به عرصه ی میدان گذاشته ام انشاالله که مرا به عنوان قربانی در راه خودت قبول میکنی.

خدایا تمام مقصد و هدف من همه بخاطر تو بوده است.خون ناقابل خود را میدهم تا شاید گناهان مرا ببخشی.امروز من همچون این لشکریان توحید امده ام ندای هل من ناصر ینصرنی امام را لبیک بگویم.

خدایا از من راضی باش و من به رضایتت خوشحالم!

مادر عزیزم خیلی زحمت کشیدی، اما در مقابل این زحمت های شما نافرمانی کردم،جاهل و نادان بودم،نفهمیدم،میخواهم که مرا حلال کنی اما زحمت های تو هم بیهوده نبود،اما توانستی فرزندی را تربیت کنی که امروز برای خداجان خود را بدهد بعنوان یک فرد مسلمان بمیرد و نائب امام زمان(عج) را یاری دهد.

خوشا بحال تو مادر که امروز پیش خدا و انبیاء و امامان و امام عصر سر بلند هستی و فرشتگان به وجود تو افتخار میکنند.

من برای رضای خدا خواهم کشته شد به خاطر من گریه نکن نمیگویم اصلا گریه نکن گریه کن برای امام حسین(ع) و برای امامان که به بدترین وجه شهید شدند. خواهرم، شما باید بعد از شهادتم زینب وار باشید. هر انسانی میمیرد چه دیر چه زود، پس بهتر آن است که در راه خدا بمیرد. خون خودم را داده ام و دین خویش را ادا کردم.

شما بازماندگان، باید ادامه دهندگان راهمان که همان راه الله است باشید. از تمام دوستان و آشنایانم میخواهم مرا حلال کنند.

امام را دعا کنید

خدایا خدیا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

عموئیان

------------------------------------------

وصیّتنامه غلامرضا عموئیان درزی شماره دو

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زندهاند، و نزد پروردگارشان روزی داده میشوند.

بادرود و سلام به شهیدان، شهیدانی که از جان و مال خود گذشته اند و خون خود را در دریای بیکران قرب الهی ریختند و با درود و سلام به امام زمان(عج) بقیة الله اعزم و نائب بر حقّش امام خمینی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و امید مستضعفان گیتی. خدمت امام و خانواده و امّت حزب الله سلام و علیکم و رحمت الله. اوّل از دعا شروع میکنم: همانطوری که در دعای روز سشنبه میخوانیم: اللهم اجعلنی من جندک فان جندک هم الغالبون و اجعلنی من حزبک هم المفلحون و اجعلنی من اولیائک فان اولیائک لا خوف علیهم ولاهم یحزبون

خدایا مرا از سپاه خویش قرار ده زیرا سپاه تو پیروزند و بگردان مرا از حزب خود زیرا حزب تو رستگارند و مرا از دوستان خود قرار بده زیرا دوستان تو نه بیمی بر آن است و نه آنان اندوهگین میشوند.

من اکنون که به سوی لقاالله میروم. شنیده ام که اوّلین قطره خون شهیدی که بر زمین بریزد، گناهان او را پاک میکند خدایا تو خودت میدانی به خاطر رضای تو پا به عرصه میدان گذاشتم انشا الله که مرا بهعنوان قربانی در راه خودت قبو می کنی .خدایا تمام مقصد و هدف همه بخاطر تو بوده است خون نا قابل خود میدهم تا شاید توگناهانم را ببخشی .. امروز من همچون لشکران توحیدآمده ام به ندای هل من ناصر ینصرنی امام،خدایا از من راضی باش و من به رضای تو خوشحالم.

مادر عزیزم:سلام بر تو افتخار آفرین ،سلام بر تو،حماس آفرین ، سلام بر تو :

خیلی زحمت کشیدی ،امّا مقابل زحمت های شما نافرمانی کردم جاهل و نادان بودم و نفهمیدم،میخواهم که مراحلال کنی. اما زحمت های من بیهوده نبود  توانستی فرزندی تربیت کنی که امروز برای خا جان خود را بدهدو به عنوان یک مرد مسمان بمیرد و نائب امام زمان (عج)یاری دهد خوشا بحال و مادرم که امروز توپیش خدا، انبیا و امامان و امم عصر سر بلند هستی و فرشتگان به وجود تو افتخار میکنند.مادرم!وقتی خبر شهادتم را شنیدی با خوشحالی تمام دست و سر را به آسمان ببر بگو شکر که  الحمد الله  و خدا را شکر که جزء خانواده شهدا شدی . از دوری من رنج نبر و هیچ غمی در دلت راه نده. اگر تنها شدی برو سر نماز یا قرآن رابطه ی ا خدا را حفظ کن و دعا کن برای ظهور امام، پیروزی رزمندگان طول عصر امام.

شما باید بعد از شهادتم زینب وار باشید میداید زینب در صحرای کربلا چه کرد!چه انقلابی به پا کرد!وظیفه شما این است که نباله رواین انقلاب که رو به خدا پیش میرود  باشید و اجازه ندهید افراد ضد انقلاب خون شهدارا پایمال کنند. فرمان رهبر را به گوش بگیرید که اگر غفلت کنید اسلام از دست شما میرود و ب عذاب الهی مبتلا میشوید.برادرم: تو بجای پدر من هستی از تو میخواهم مرا ببخشی که توانستم از تو خدا حافظی کنم. انشا الله که شهادتم تو را مایوس نکند.این را بدانید که هیچ کدام ما زنده نمی مانیم و نخواهیم ماند هر انسانی میمیرد چه زود چه دیر پس بهتر آن است در راه خدا بمیرد ،خون خودم راداده ام و دین خویش را ادا کردم شما بازماندگان باید، ادامه دهندگان راه مان که همان راه الله  است باشید از همه می خوا هم که مرا حلال  کنند.                     

                                           التماس دعا

امام را دعا کنید."خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار"

ای امت :

ای امت مسلمان بالاخص امت دلیر و سلحشور ایران ، قدر این رهبر را بدانین و فرمان او را به گوش بگیرید  که اگر یک لحظه از عمر او غافل شوید به عذاب الهی مبتلا می شوید و دستوراتش را گوش فرا دهید ، امام به اسم خدا پیش برده و به اسم خدا پیش می برد.

امام،با امام زمان (عج) را بطه دارد  این را سنگر نشینان دیده اند، مگر میشود بدون ارتباط امام زمان(عج) این همه پیروزی را بدست آورد.نه!نه!هرگز نمی شود به خدا قسم در این جبهه ها امام زمان است،دست خدا بالای سر رز مندگان است همان جایی که فرشتگان بالهای خود را سپر رزمندگان میکنند؛چشم بصیرت میخواهد!خدایا ، توذ بهعظمتت قسم میدهم که این مرجع، این عالم بزرگوار رهبر عظیم الشأن انقلاب را برای ما مسلمانن حفظ بفرما خدایا ما و عنایت تو این پیروزی ها را بدست می آوریم خدایا ما جز ایمان به تو چیز دیگری نداریم آهن پاره ها چکار میتوانند بکنند در مقابل بمب های اتمی دشمن این ها(بسیجی-سپاهی- ارتشی)سربازان امام زمان هستند وو شک به دلتان راه ندهید . ای کسانی که ایمان به خدا دارید نماز به پا دارید ما که داریم می جنگیم همش بخاطر نماز است،بخاطر زنده ردن دین اسلام است. مستحبات را به جای آورید که انسان را به خدا نز دیک میکند .ماجرای کربلا را همه میدانند و دیگر چیزی نمی توانم بگویم  خدایا خودت میدانی رزمندگان،سربازان امام زمان ،همان هایی اند که در کربلا با امام  حسین شهید شدند خوشا بحال تو مادر و پدر،افتخار کنید که جوانان ما مثل حسین شهید میشوند  چه سعادتی و چه مقام بالایی که اجر شهید دارد .ای عزیزان در جبهه ودر پشت جبهه این جنگ برای ما نعمت بود اینجاست که انسان ساخته میشود،عاشق میشود، همان طور که خدا می فرمای:"هرکه عاشق من شد من عاشق او خواهم شد" ای مردم باز میگویم قدر رهبر را بدانید،اطاعت ولایت فقیه را بجا آورید همان طور که ماهی را از در جدا کنند چه طور میشود؟ امّا هم همین هستیم اگر ،را از ولایت فقیه جدا کنند ! پس پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیب بدی به مملکت شما نرسد."اطاعت کنید و السلام علیک و رحمه و برکاته" 

------------------------------------

فرازی از وصیتنامه

                               
1.ای ملت مسلمان،  بالاخص امت دلبر و سلحشور ایران! قدر این ملت را بدانید و فرمان او را بگوش بگیرید که اگر یک لحظه از امر او غافل شوید، به عذاب الهی مبتلا می شوید. دستوراتش را گوش فرا دهید. امام به اسم خدا پیش برده و به اسم خدا پیش می برد .... اگر ما را از ولایت فقیه جدا کنند آنگونه می شویم که گویی ماهی را از دریا جدا کردند. پس پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد. اطاعت کنید از ولایت فقیه، زیرا که اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) و اطاعت از خداست. 

2. خواهرانم! شما باید بعد از شهادتم زینب وار باشید. می دانید زینب (س) در صحرا کربلا چه کرد! چه انقلابی به پا کرد؟ وظیفه شما این است که دنباله روی این انقلاب که رو به خدا پیش می رود، باشید. اجازه ندهید ضد انقلاب خون شهدا را پایمال کند. فرمان رهبر را بگوش باشید که اگر غفلت کنید ، اسلام از دست شما می رود و به عذاب الهی مبتلا می شوید. 
3. برادرم! این را بدانید که هیچ کدام ما زنده نمی مانیم ونخواهیم ماند. هر انسانی می میرد، چه زود و چه دیر. پس بهتر آنست که در راه خدا بمیرد. خون خود را داده ام و دین خویش را ادا کرده ام . حال شما بازماندگان باید ادامه دهندگان راهمان که همان راه الله است باشید. 
4. ای کسانی که ایمان به خدا دارید! نماز به پای دارید. ما که می جنگیم همه اش به خاطر نماز است به خاطر زنده کردن دین اسلام است. مستحبات را به جای آورید که انسان را به خدا نزدیک می کند.



میثم میثم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
میثم میثم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۵:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر